lördag 17 mars 2012

3 Doors Down - London

Det var helt otroligt!
Vilken chock jag fick när Takida var förband.
Haha.
Sen var det Seether.
En av deras låtar fick mig att gråta. Så rörande låt.

Här kan ni på engelska få höra vad jag tyckte om konserten;)






Seether

Countrey Song

Sen till det största 3 Doors Down







Han hade en Goo Goo Dolls tröja!
Helt sjukt!!



Han strage divade,
jag har aldrig sett det förut!



En kille fick fria till sin tjej på scenen.
Fan va jag ville vara henne!
Om min kille hade gjort det hade jag aldrig skiljt mig från honom.
Men som Johan sa, på en Goo Goo Dolls konsert då?
Ja OMG!


Here Without you!





Kryptonite!









Dom gjorde alla mina favorit låtar.
Dom blandade gamla låtar med nya låtar.
Helt otrolig konsert!
Unbeliveble!
Dock saknade jag mina Svenskar, det var lite sorgligt att inte ha någon att vara lycklig med.
Ni skulle varit där, då hade det varit PERFEKT!













 



Så jävla schysst konsert!



2 kommentarer:

  1. Söööööt Johanna på videon:) Sice I was 11 like 12 years ago. Jag visste inte att du var 24:P

    SvaraRadera
  2. lr 23 menade jag.. haha vi har diskalkyli i släkten.

    SvaraRadera