torsdag 28 juli 2011

Not enough.

Hela den här veckan har jag levt i ett ekorrhjul.
Sova, vakna, jobba, middag, sova.
börjat 06:15 tre dagar i rad och känner mig skakis i hela kroppen, längtar verkligen tills i morgon då jag har helgen fri att sova ut på.

Måndag därimot var jag och Dellgren statister till en kommande Svenskfilm. Vet inte hur mycket jag får avslöja så det kanske är bättre att jag gör det när jag ser att den finns ute.
det var Rock Tema på Ancore, så mycket kan jag säga.
Jag och Dellgren tog detta på största allvar så jag tryckte igenom min gamla läpp piercing igen.
Såg nästan ut som mitt gamla jag, utom att jag nu ser mest blond ut.

Ursäkta emo temat, men det kändes passande ;)

Dellgren såg också ganska emo rockig ut ;)


Vi kom dit strax innan 8, och beställde ett glas vin och en öl. Vi träffade en tjej som också skulle medverka och såg lite lost och ensam ut så vi hängde med henne. 
Vi bestämde oss för att stå ute då det var i stort sätt folktomt på Ankaret.
Då ser vi ett helt tåg med upp piffade rockare och vi förstod att det var resten av Statisterna.

Dellgren: Jävlar vilket frilla han fått till.
Johanna: Men det är ju Felix!


Sen blev vi placerade, jag Dellgren och Rex blev placerade precis vid scenen där Crusified Barbra uppträdde. Ett gäng med as coola rock brudar.
Dock blev Dell omplacerad så jag och Rex stod mest och hängde och små pratade med bandet.



Det var otroligt tråkigt att vara statist så det gör jag aldrig om. Dock var det kul att hänga med Dellgren som vanligt.
Jag missade tråkigt nog mitt sista tåg och fick lägga ut mina sista pengar på en dyr taxi och sen upp och jobba vid 7, så denna vecka har de fyra timmarna straffat sig.
Thats life. :)
Hoppas som F*n att jag syns lite i filmen nu iallafall.



Fot not:

Just nu håller vi en tyst minut för de drabbade i Norge.
Det som hänt i Norge är fruktansvärt och jag tillägnade förra inlägget till de drabbade och landet, men kunde inte låta bli att bli chockad då alla Tv kanaler stängde ner för detta meddelande klockan 12 på måndagen.
Vackra Sverige, så stolt jag blir.
Jag var iallafall tyst.







2 kommentarer:

  1. ÅÅÅH jag hade skrivit ett lång inlägg här som bara dog. Ring mig när du har tid. Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja ellerhur? Jag har också tyckt att den ser ut som ett skivomslag men inte riktigt kunna placera vad för typ, men country är verkligen rätt!
    Ibland är du läskig:P

    Puss!

    SvaraRadera