fredag 7 oktober 2011

Bästa vän. ♥

När jag kom hem igår möttes jag av den här synen.

Eller nästan. Johan hade gjort sig så mycket möda och så var jag tvungen att jobba över så jag var hemma efter honom. Han hade hoppats att jag kommit hem och hittat denna själv, men så blev inte fallet. Så han hade kommit för sent till jobbet nästan i onödan, sötnos.
Men han hade skrivit en liten lapp och ställt dom här vackra rosorna på vårt vardagsrums bord. 


På lappen följde dessa ord:
En bästa vän!
Johanna, det är du de.
En bästa vän.
En som finns där, uppskattar en, hjälper så gott det går.
I vått och torrt.
Vet att jag inte alltid är så bra på att visa min uppskattning.
Men detta är ett försök.
Du är värd det bästa.
Må solen alltid skina på dig =)
Kramar Johan

Tack så otroligt mycket Johan. Du är min bästa vän med hoppas du vet det. 
Älskar dig så otroligt mycket! ♥

1 kommentar: