onsdag 23 november 2011

Fan Fan Fan..

Ja, vad säger man när det känns som om alla drömmar dör?

Jag är så otroligt less på det här med ekonomi. Att sitta hela dagarna med en stor klump i magen. Jag håller på att gå in i väggen totalt känner jag.
Man blir så less på att hålla upp en perfekt fasad när jag vet att det inte kommer hålla.
Nu kanske ni undrar varför jag rullar runt i själv ömkan. 

1. Jag flyttar till min egna lägenhet om två veckor. Ingen mer Johan att hålla upp mig eller hjälpa mig.
2. Jag får inga pengar från Soc och räkningarna strömmar in.
3. Det verkar inte som om några jobb kommer fungera för mig eftersom jag åker i London.
4. Känslan på att strunta i London ger mig ångest, min dröm jag haft sen jag var 15. Jag vill inte ge upp den igen.
5. Jag har huvudverk dagligen och ont i bröstet och ryggen. 
6. Jag får blodsmak i munnen och bara väntar på att jag ska blöda näsblod.
7. Förlåt alla som blir sårade av det här. Men var är alla när man behöver dom som bäst?
8. Julen är om en månad och jag kommer inte kunna ge några julklappar. Därför vill jag heller inte ha några.
9. Jag är helt j*vla pank.
10. Jag är så himla rädd att jag ska hamna i samma gamla mönster som jag var i förr. Jag är rädd för att jag ska gå sönder.


1 kommentar:

  1. Men snutt då.
    Jag finns här och ska hjälpa dig så gott jag kan, de vet du :-)

    SvaraRadera