fredag 25 november 2011

Grattis Johan ♥♥

Igår fyllde Johan år, jag vet inte om han blivit kinkig med ålder än men jag kan säga så mycket att den första födelsedagen jag firade honom så fyllde han 24. ;)

Så allting verkade som det skulle gå käpprätt åt helvete i början av veckan men det löste sig bra.

På morgonen fick han en frukost och en liten present.
Resten av dagen slog jag in presenter, var på jobbtorg och lagade mat.

Jag ville pröva mig på någonting jag aldrig gjort förut men någonting jag vet att han gillar.

Så det blev Oxfilé med potatisgratäng och gräddfil med totat och basilika sås.
Han älskade det och jag kände mig mycket stolt.

Till efterrätt gjorde jag varma sommarbär med vanilj kelda och riven mörkchoklad.
Mycket uppskattat.

I present fick han en kamera av mig och mamma som han önskat sig och denna bild uppförstorad 75x50.

Fotograferad och redigerad av mig :)
Tack Johan:
Du är en av de bästa vännerna jag någonsin haft. Under mina år som F*ucked up fanns du alltid där och brydde dig och körde mig till alla möjliga instanser.
Du står alltid kvar och gör alltid allt för att jag ska vara lycklig.
När jag är ledsen låter du mig gråta tills du tycker att "nu ska Johanna vara glad" och gör allt för att få mig att le. 
Tack Johan för att du alltid är kvar.
Och jag vet inte riktigt än om jag ska tacka dig eller slå dig för att du sålde "vår" lägenhet och tvingar mig att stå på egna ben. 
Dock vet jag att du bara är ett telefonsamtal eller 1000m bort och kommer vara där när jag behöver dig.
Men. Jag vill att du ska veta att jag alltid kommer komma ihåg din födelsedag, jag kommer alltid lyssna om du behöver någon att prata med och jag kommer stötta dig i allt du gör. 
Och om du någonsin behöver en skuldra att gråta på kommer jag vara den. (Fast du nästan aldrig gråter).
Jag älskar dig så otroligt mycket.


Idag,
Imorgon,
Föralltid.

1 kommentar:

  1. Tack Johanna. Tack för allt. Du ÄR guld, nä ... Du är en oslipad diamant ! Kram på re.

    SvaraRadera