fredag 10 juni 2011

Bryan Adams och Fotografering.

För er som undrar var jag försvunnit har detta varit den hetsigaste veckan för mig på väldigt länge.
Tis - tors jobbat från 06:15 på morgonen.

Torsdag var dagen med mellan stort D ;)
Bryan Adams på Gröna Lund.
Jag och Johan satsade på att åka hoj in, vi kom in fort pga av våra förköpta Gröna Grönalundskort.
Väl där inne fick vi leta som galningar efter ett skåp för våra kläder, det var stekhett igår även vid 6 tiden så jag var inte så sugen på att stå i Skinnkläder.
Sen blev det våfflor och vatten innan jag (äntligen) drack mitt första glas vin på Gröna lund.

Sen to the man of the hour.
(klicka för bättre upplösning)
Vi hade kanske inte de bästa platserna men jag njöt så otroligt mycket.
Jag har verkligen älskat hans låtar så länge jag kan minnas och han har inspererat mig till mycket.
Hans Everything I do fick in mig på musik skolan, KMG.
och hans fotografier får mig att vilja ännu mer.

Tack för allt Adams! :)

Spelningen var verkligen hur bra som helst, hade jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att det var playback så bra röst han har på CD skivorna är fan då ändå bättre på riktigt. 

(klicka för bättre upplösning)
Jag var så otroligt lycklig, jag undrar om Johan trodde jag var maniac ett tag där :P
Men han stod ut, så tack Johan för att jag inte behövde stå där själv.
+ att Johan sprang iväg och köpte snyggaste Adams tröjan.
(Bild kommer sen)

Idag då?
Ja jag hade ställt klockan på 04:00, så det var upp, halsa en power king och sen hämta upp min Co Worker Anna. 
Sen åkte vi 2:35 minuter till en liten by utanför Kumla, för att där fotografera 6 stycken student klasser. 
Det gick väldigt bra för oss och jag och Anna jobbade otroligt effektivt ihop.

Sen åkte vi till Kumla och vimmel fotograferade innan dagen slutade 12:30. Sen var den ju såklart 2:35 minuter tills vi var hemma.

När jag väl var hemma vid 16 var jag så trött att hela kroppen skakade, jag var utmattad, hjärnan höll på att sprängas och jag var så otroligt törstig, jag var rädd ett tag där att jag var uttorkad.
Så till alla er som ska vara ute och göra någonting ni gillar.
Glöm inte att ha med er vatten och lev inte på koffein som jag gjorde.

Legat utslagen i stort sätt resten av dagen.

I morgon.. Mantorp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar