torsdag 2 juni 2011

Red Riding Hood

Okej ja jag är en sucker för övernaturligt och lyckliga slut.

Men jag såg iallafall Red Riding Hood ikväll.
Amanda Seyfried är en av mina favoriter just nu dessutom. Jag älskar hennes utseende hon har en sån individuell skönhet och passar perfekt som ett sagoväsen.
Men till själva filmen, jag tyckte faktiskt den var väldigt bra. Den kändes något kort kanske, men jag gillade inslagen från berättelsen, dom underbara kläderna, det fantastiska fotot.
Jag tyckte den var en helt klart bra film.

2 kommentarer:

  1. men vafaaan vi skulle ju se den!! Var det därför du inte kunde ses på kvällen?

    SvaraRadera
  2. Jag är kär i hela filmen. Och amanda är så himla vacker. Måste nästan teckna av henne. Nu ska jag njuta av musiken som fyller hela mig med lycka.

    Vi måste ha en red riding hood fotografering i vinter.

    Puss!

    SvaraRadera