lördag 11 juni 2011

Bug Run - 2011

(Klicka för bättre skärpa)
Så idag åkte Jag, Johan och Matte ner till Mantorp och Bug run.
När vi åkte från Stockholm vid 9 tiden var det så varmt att jag tyckte jag tatt på mig för mycket kläder och ändå var det inte så mycket.


(klicka för bättre skärpa)
Nu är äntligen mitt klänningsprojekt över.
Hittade den svarta klänningen på H&M för en hundring men såklart var den alldeles för lång.
Så jag sydde upp den 20 cm och köpte ett sött tygmärke med ett Körsbär som tyvärr inte syns så bra under mitt långa röda hår men försök se ;)
Under har jag min nya kjol från Premark tyckte det blev så sött ihop.
Bakom mig står Johan's pärla som vi målade om förra veckan.
Som sagt var, jag hade ju inte så mycket kläder. Men väl nere i Mantorp hade graderna sjunkigt till några futtiga 15, vilket kändes så det blev kläd byte på statoil toalett.

Väl inne på området hittade vi massor med über söta tyska Volkswagen.

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)


(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)
Tänkte på Syrran när jag såg denna.
Det är flakes för er som missar det ;)




1 kommentar: