måndag 25 februari 2013

Adecemy awards 2013





Återigen sitter jag framför kanal 9 och ser på Oscars galan.
Jag fuskade faktiskt någon timme och vilade lite men jag vaknade när min girlcrush Jennifer Lawrence kom in i sin väldigt vackra puderrosa Dior klänning. Efter det försökte jag återigen vila men hörde Amanda seyfried vackra stämma och kvicknade till.
Som ni förstår blev det omöjligt att försöka sova med Oskar i bakgrunden.
Det var otroligt kul att se Daniel Radcliffe och Joseph lewitt Gordon på galan i år. Välkomna!
Nu väntar jag på Anne hathaway !

15 min senare :p

Denna klänning var väldigt intressant kanske inte min favorit men någonting annorlunda.



Tyckte denna var super fin. Och Grattis Anne till vinsten! "party back"

Jag som är så inne på guld just nu, kunde inte låta bli att stirra lite längre på denna.

Ja alltså, en vinnare. Det är allt som behöver sägas.

Så otroligt söt. Och yngst i oskars historia. Hoppas bara inte hon blir förstörd som de flesta andra barn skådisarna.

Nä.. Alltså vitt på oskar. Tråkigt. Och jag vet inte varför alla fortsätter klippa av sig håret. Nu har hon ju tur då hon är otroligt vacker varesig vilket hår hon har. Men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar