måndag 25 februari 2013

iPad 2 covers


Så jag har precis fått tillökning till min apple familj. En liten padda.
Främst för att min bok börjar halka efter min otroliga lathet. Och därför har jag unnat min nya vän ett program från Appstore för att just kunna skriva. Inget egentligt nät finns på den heller, så den är endast till att färdigställa min bok. Men.. Då kommer problemet, min nya familjemedlem behöver en outfit.
Har suttit hela dagen och funderat på utseende och funktion.
Kolla in dessa,


 

Eller om jag nu borde köra på samma stil som min bok hittade jag dessa otroligt vackra handgjorda fodral.
Dock kostar dom lite för mycket för min budget men visst får man lov att drömma lite?
Dessa hantverk är verkligen konst. Otroligt vacker konst!
To see the whole collection press here






For the rest of the pads,
klick here
here
or logg on to Google.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar