torsdag 28 februari 2013

Style Crush..

Nu är det snart vår, i och med våren är det dags att uppdatera garderoben.
Och nu sitter jag här, som varje år och funderar på vilken stil man ska köra i år.
Den söta som passar så perfekt då jag är petite.
Cowgirl som hedrar musiken jag lyssnar på just nu.
Rough Ja eller gamla hedeliga rockstilen som ändå alltid uppkommer på något sätt.
Samtidigt känner jag mig mest som mig själv med skyhöga klackar och tight sittande kläder.

Det skönaste vore om jag på någon sätt kunde blanda alla dessa stilar och samtidigt kunde känna mig som mig själv.

Fashiongonerough | Alice Rosati | Dennison Bertram





Country / Rock


bild1.Blir gärna den när jag inte orkar.
bild2. Night on the town
bild 3. Kanske..? eller kommer jag känna mig för söt?


Army Style
Kanske skulle jag kunna bära upp den här stilen. Eller så skulle jag återigen bli för söt.
Kanske med skyhöga klackar men fungerar det?

 Cute.
Som sagt, hur otroligt söt som helst. Och va skönt det vore att bara kasta på sig en klänning och dra ut.



Dessa Outfits är dom jag fortfarande tål. Men jag vill känna mig mer kvinnlig och mindre som en 15 åring. :P




Jag är uttråkad av min egen stil och har väll ledsnat på att stå vid garderoben och när jag väl klätt på mig är jag ändå inte nöjd. Behöver nog anställa min personliga shopper igen. Med andra ord tjata på syrran att styla om mig.
Samma problem någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar