fredag 2 september 2011

Cover up your flaws.

On Demand of my sister :)

För ca två veckor sen skulle jag till Kicks för att pröva den nya YSL concelern. Väl där hade dom inte den men jag fick då veta av Make up artisten som jobbade där att de som utformade YSL's conceler även utformade Clarins conceler. 
Att denna ljusade upp precis som YSL's men täckte bättre.

Jag har prövat denna sen dess och är otroligt nöjd!
På med conceler, lite mascara och sen är jag good to go.

(på bilden har jag använt Clarins conceler,
make up store ögonskugga färg Bronze.
Make up Store ögonpenna färg: Seduced by the dark.
100% pure Mascara färg : Black)
Det är Clarins Conceler, som sagt.
Färgen jag använder heter 00, finns i tre olika färger. 00 01 och 02.
Kostar 210 kr på Kicks, vet inte om det skiljer sig på andra ställen.
Men den är verkligen värld att pröva.
Den är liten nog att ha i sminkväskan, i en snygg guld design och penseln är jätte bra.

1 kommentar: