torsdag 1 september 2011

Smink, Vin och Tjejerna.

Igår var det makeup store kväll.
Jag hade bjudit med Anna och Rebecca på en kväll med smink och sen vin.

Temat var ögon och vi fick massor med bra tips för att sätta på lösögon fransar.
Och otroligt nog vann jag första pris i deras lottning!

Sen gick vi till Fenix på Götgatsbacken för ett glas vin.


När Becca och Anna drog gick jag till ÖK och mötte upp Johan och hans kollegor. 
Sen tog vi taxi hem för jag hade så ont i mina fötter!

Här var min vinst!
Lösögon fransarna köpte jag dock själv.
Men det var sminkväskan, läppglanset med färgen Frost.
Shimmering med färgen soft Grass och broschen.



1 kommentar:

  1. Fan va kul, grattis! Väskan var ju helt underbar. Den hade jag velat ha. Så himla snygg!

    Vad shysst bakgrunden blev. Lite rutig sådär. Nu har jag skickat bilden som png till dig:) puss!

    SvaraRadera