onsdag 7 september 2011

Make up Store 15 års modevisning.

Detta år fyller Make up Store 15 år, eftersom jag är en trogen användare av make up store hade jag och mamma biljetter till deras modevisning som jag hade kört skulle vara helt otrolig.
Och sagt och gjort!


Det var helt otrolig kväll. Massor av häftiga kollektioner och kreationer. Det var verkligen jätte häftig. Tänkte på Stora syster flera gånger. 
Det var en balett dansös, och alla såg ut som små änglar eller svanar. Då tänkte jag på henne.
Sen kom dom ut som små älvor i massa olika färger även där tänkte jag på syster.
Dom hade verkligen allt, akrobater, dansare, män i speedos;).
Maria Montazami gjorde en snabb gång hon också, dock var både jag och Johan besvikna på att hon inte hade några toffsar med sig!
Sen hade dom även en sångerska som är väldigt känd som jag bara för det glömt namnet på.. 

Sen åkte jag och mamma till Gondolen och drack vasin drink. 
Tack mamma för en härlig kväll!
Hon var så fin lilla mamma :)

okej jag ser ut som jag ska döda någon men jag var så dålig att jag knappt fottade mig själv. Så ni får nöja er med denna.
Halterneck Linne H&M
Svarta Jeans Premark
Kavaj Tiger
Halsband och guld ring Premark.
Silver ringar Guldfynd
Skärp H&M
till dom hade jag ett par nästan knähöga skinn stiletter.

och sminkningen måste jag ju ta upp i det här läget. :)
Lösögonfransar Make up Store : Doll
Ögonskugga Make up Store : Bronze
Fondation Make up Store : Creme
Eye liner Make up Store : Black
Make up Store : Broze Puder
Mascara 100% Pure



3 kommentarer:

  1. ÅHHHH jag ville gåååå! Jag hade ju kunnat åka upp ju.. Vad fick ni i goddiebagen?

    puss!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte väll inget om några tofsar, det var min far. Toto, hette artisten om jag inte minns helt galet.

    /J

    SvaraRadera
  3. ALLTSÅ FY FAAAAN VAD SNYGG DU ÄR!!!!!

    SvaraRadera