tisdag 20 september 2011

When I don't have too much.

Det har varit en riktigt hetsig vecka för mig.
Förra måndagen började jag jobba på Titan, det är verkligen det underbaraste jobb jag haft.
Så otroligt roligt.
I samma veva fick jag på sätt och vis kicken från OkQ8 vilket var för det bättre då jag tycker att min station blivit mer och mer obehaglig och otrivsam att jobba på.

I helgen har jag och Johan städat hela lägenheten och blev äntligen klara med badrummet.
Detta är resultatet. Jag använder hur mycket klorin som helst så nu får man nästan ont i ögonen för det är så vitt :) Men rent och vackert är det nu!


Sen var min älskling uppe i helgen och fixade sitt hår, vi körde även en liten photoshoot och hon blev ju bara för snygg! 

Ska komma upp fler bilder så fort jag hinner.
Model : Caroline Dellgren
Fotograf : Jag
Make up : Jag


3 kommentarer:

  1. usch gillar inte den bilden, ser så flottig ut i ansiktet :P

    SvaraRadera
  2. Åh fina dellgren:) Vilken snygg bild på henne.

    Och vad fint ert badrum ser ut:)

    SvaraRadera
  3. Snyggt badrum dude. Du jobbade på bäst med klorinet, helt klart!

    SvaraRadera