lördag 7 maj 2011

Film : Thor 3D

Igår var jag Christine, Johan och Tobias på Heron.
Dit vägen var jätte kul Johan gjorde en insats och lät oss åka med hans nya vackra Cadillac - 69.
Vi åkte med caben nere och lyssnade på rockabilly :) sommar känsla.




Johan hade köpt en ny hatt och körde oss :) Han var glad men galen som klarade av att sitta i skjorta när det faktiskt inte var speciellt varmt att ute. Tack för allt igår Johan som sponsrade både min mat och popcorn igår. ^




















Sen blev lite käk på taco bar. Nacos! :D
Eftersom vi fortfarande hade en timme att döda innan filmen började bestämde vi oss för att gå till Amazon och ta en drink/kaffe. Det blev vilda diskussioner mellan mig och CH så Tobias och Johan inte kunde prata med oss :P




Vi hade först bestämt oss för att se Waters for Elefants men då min lätt glömska syster hade glömt sina fribiljetter satt vi i valet och kvalet mellan Red Riding hood och Thor.
Det blev Thor.
(så nu hoppas jag verkligen att Dellgren blir glad och går med mig på den!)

Jag tyckte den var väldigt bra, 3D effekterna var egentligen ganska onödiga i den här filmen men man fick iallafall sitta med så häftiga glasögon det är värd en 20 :)
Det kändes också lite stressad men jag skulle ändå ge den en 4a iallafall. Jag gillar att Amerikanerna har fått upp ögonen för oss Nordbor efter alla dessa år och dessa historier är man ju som sagt uppväxt med :)
Ni bör se den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar