måndag 23 maj 2011

In love with a pice of fabric.

Jag har fullkomligt kärat ned mig i min systers biker jacka.
I London hade jag äran att låna den ett par ggr och jag kan nu inte få nog av den.
Dumt nog är det min systers favorit jacka så jag kan inte böna och be inför henne och halva tradera/blocket/blogg.se bloggshop är lika förälskade i den som jag.

Så om du emot all förmodan råkar ha denna underbart vackra jacka i din ägo,
(Väldigt viktigt att den är i storlek 34 och inte 36 eller mer)
så är jag mer än villig att betala mer än du köpte den för, spelar ingen roll om den är använd så länge den är hålfri och fläckfri (om det finns få fläckar som går att tvätta bort så är det ok också)
Tveka inte att kontakta mig här eller ev. Johanna-hallin@hotmail.com

(klicka för bättre upplösning)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar