söndag 22 maj 2011

Ned varvning.

Denna helg har verkligen varit hektisk för min del.
I fredags skulle min far, Johan och Matte ha wiskey kväll och jag hade frivilligt tagit på mig uppgiften som chaufför. Var hemma vid ca halv två och somnade ca 3.
På lördagen började jag jobba 7:45 men såklart vaknade jag istället då så det var bara att dra iväg ett desperat sms till kollegan min och sen köra som den värsta bil föraren jag är ;)
och inte skulle jag få sova efter detta heller, nä jag hade lovat att hjälpa Johan lacka om sin nya golf.
Dock fick jag köra cadillacen på kvällen för att må lite bättre.

Vi lyckades iallafall göra klart bilen som blev matt vit (bilder kommer senare). Johan som var lite ledsen ville därimot göra om arbetet senare i veckan.
Så vid 6:00 var vi hemma och sovandes.

Vi var även med om en mini-pyroman i Farsta. Först brann en cyckel och Johan ringde 112, polisen hann före så dom fick koll på branden i tid.
Ungefär 5 minuter senare är vi på andra sidan centrum och ser en brinnande papperskorg så Johan ringer 112 igen denna gång hade en anmälan redan kommit och brandbilen var påväg.
Jag som aldrig sett en bandman in action ville se det, men i samma veva insåg Johan att han låst in nyckeln till garage och hem i golfen som stod inlåst i garaget.
Vi fick hjälp av en trevlig väktare som släppte in oss.

Hur som helst, efter en sån här energi brännande helg har jag det bästa läkemedlet.

Nämligen

(klicka för bättre upplösning)
Ett bad med Körsbärs doft!
Denna luktar så otroligt gott och för er som uppskattar körsbärs doft kommer älska denna!
Inköpt på eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar