tisdag 31 maj 2011

Födelsedag i Marstrand.

Dock inte min födelsedag eftersom jag redan haft en iår ;)
Men min syster fyllde år och det firades med att vi kom till Marstrand.
Synd att vädret var dåligt men vi fick några ljus glimtar ändå.

Här följer lite bilder därifrån.

(klicka för bättre skärpa)
Christine ville verkligen bada!

(klicka för bättre skärpa)
Hela gänget var med och firade.
Tobias tyckte fågeln drack dåligt.

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)
Christine blev så full att Tobias fick hålla henne i handen.

(klicka för bättre skärpa)
Två ägg på varsin fågel.

(klicka för bättre skärpa)
Killarna chillade med en öl på kajen.

(klicka för bättre skärpa)
Hela gänget.

(klicka för bättre skärpa)
En skylt,
se högra hörnet.

(klicka för bättre skärpa)
Marstrand.

(klicka för bättre skärpa)
Kärlek i kvälls solen.

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)
Mer kärlek.

(klicka för bättre skärpa)
Sen skulle dom bada ;)

(klicka för bättre skärpa)
Inte lika mycket kärlek här kanske ;)

(klicka för bättre skärpa)
Så gudomligt vackert.

(klicka för bättre skärpa)
Ja det var ju en fängelse ö :P

(klicka för bättre skärpa)
Captain Morgan and his friends. 

(klicka för bättre skärpa)
Christine var besatt av bad.
och så får man inte dyka där!

(klicka för bättre skärpa)
Längtande.

(klicka för bättre skärpa)
Vackra syster.

(klicka för bättre skärpa)
CH's paket.

(klicka för bättre skärpa)
Christines super goda tårta!
Längtar tills midsommar då jag får mer av denna.

(klicka för bättre skärpa)
Två nötter :)

(klicka för bättre skärpa)
Christine brände köttet!

(klicka för bättre skärpa)
Vackra syster i sin födelsedags outfit.


(klicka för bättre skärpa)
Jag i min premark kjol.

(klicka för bättre skärpa)
Foto fight!
Men Ch inte konstigt att det inte blev några bilder.

(klicka för bättre skärpa)
Paket öppning.

(klicka för bättre skärpa)
Av mig fick hon den fina sov masken med äkta Swarovski.
och av stora syster, mig, Johan och familjen björling fick hon platttången.

(klicka för bättre skärpa)
Hela gänget.

(klicka för bättre skärpa)
Riktig Champagne och fina svenska jordgubbar.
Kan man känna sig mer som en prinsessa?

(klicka för bättre skärpa)
Sen blev det rappakalja.
Många skratt, fusk ;) och dålig humor. :P

(klicka för bättre skärpa)
Regnet höll i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar