onsdag 11 maj 2011

Försenat bröllop

Efter ett år av motgångar (dock fick dom de bästa bilderna av Ch i bröllops present) är jag äntligen klar med redigeringen av ca 350 bilder från Martinas och Linus bröllop.
Det var ett vackert sommar bröllop och jag var otroligt rädd att de hade försvunnit då min hårddisk nummer två flippade ut när jag skaffade MAC men som tur var gick dom att rädda och nu har jag 111 vackra bilder som dom ska få så snart som möjligt.

Jag hittade dock den vackraste bilden, så jag fick massa drömmar av denna bild :)

Nu tycker jag min syster ska gifta sig med denna man :)
Jag vill vara med och gråta och skratta och äta massa god mat och vara stolt över min vackra stora syster som ska ha den bästa dagen någonsin.




















Så nu får ni inte gifta er i Las vegas för jag vill vara med! :D

London på lördag ^^

1 kommentar:

  1. Ett år? :p jävlar o du som har klagat på att inte ha haft något att göra... Hehe! Fiin bild :D jag vill också va med! ;) o gråta o äta god mat!

    SvaraRadera