torsdag 18 augusti 2011

Jobb och ordspråk.

Fotnot;
< Var hos doktorn igår. 
Ett samtal och ett stick i armen.
Han sa att antagligen är det ingenting värre än blodtrycks fall men tog lite tester ändå.
Mitt blodtryck som efter en stunds vila var 100 / 70 sjönk bara av att jag reste mig till 90 / 70, jag får skylla på mina gener helt enkelt.
Dock har det nog att göra med det dumma valet jag gjort att inte äta på jobbet, vilket resulterar i att jag inte äter på ca 10 h. 
Jag säger bara en sak att efter denna dag ska jag aldrig plåga mig såhär igen.
Tror det beror på det som CH sa, "det är nog stress".
och med tanke på den dåliga stämningen på jobbet vore det inte konstigt om jag är stressad och självdestruktiv.
Jag har nog egentligen bara Johan att tacka för mitt välmående.>




Glömde helt bort att visa er detta skal till min Iphone 4.
Hittade det i Barkaby när det var Stockholm Cruicing för 50 kr.





Jobbat idag och fastnade vid en rolig hemsida och sen bläddra i kalendern.
Först hemsidan.
www.busmejl.se.
En riktigt rolig kille som spelar på den vanliga svenskens moral.
Underbart.

Sen var det till mina ordspråk jag hittade på jobbet.

Tycker verkligen dessa är så bra.
Den understa var klockren.
Den översta var så jag.
Värt att tänka på.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar