onsdag 24 augusti 2011

Min lilla blir stor.

Igår hjälpte jag Dellgren flytta till v-ås. Hennes nya hem, då hon ska plugga i tre år.
tre år. Det är en lång tid.
Jag var uppe vid 7, hämtade släpet på Okq8 vid 8 och var hemma hos Dellgren (I stockholm) vid 9.
Vi bar in alla saker i släpet och åkte sen 80 hela vägen till Västerås.



Efter trassel med nyckeln fick vi den till slut och åkte mot hennes lägenhet.
Vi åkte mot Anushög (amnushög?) men påvägen tornade sig en stort blått torn upp.
Där var lägenheten.
V-ås är en liten pervo stad ;)
"Jag bor påvägen mot anushög i en penis"

Vi lyfte i alla sakerna upp i lägenheten.
Den var liten och hon kommer trivas i den när den inte luktar unket och bättre städat.
Så till den som bodde i lägenheten "kom tillbaka och städa nu"!

Sen blev det IKEA i Västerås.
Där blev vi klara efter 2,5 h och åkte sen tillbaka och packade ur grejerna.
Var hemma strax efter 9 :)







1 kommentar:

  1. Åhh va fint skrivet:) jag vet TRE ÅR! :o längtar tills den blir fin o doftljusen ger verkan ;) hahha

    SvaraRadera