tisdag 30 augusti 2011

Me and my gang.

Eftersom Dellgren flyttade till v-ås (som ni nog vid det här laget redan känner till) bestämde vi oss för att göra Stockholm osäkert en sista gång på ett tag.

Jag Dellgren och Becca möttes upp hos mamma för en karaoke kväll.


Det blev rosé vin med delikatess ost, vindruvor och feta, salta kex och pinnar. 
Vi hade även ett litet race med drinken orgasm (Dooleys och mjölk), sen blev det även Jäger Shoot och baileys och mjölk.
Och massor massor massor med karaoke och tjej snack!

Sen drog vid vidare till Jägaren (såklart) och sjöng lite karaoke, sen Medusa där vi dansade och snackade lite mer skit.

Min och Dellgrens outfit. (störande nog blev Rebeccas outfit bild förstörd i kameran. Dumma kamera men se tidigare bild)
Jag hade på mig en klänning från Bikbok, fake skinn jacka från H&M, väska fick jag av syster tror det är glitter och skor från bianco.




1 kommentar: