onsdag 17 augusti 2011

Svimmingar och nya böcker.

Ringde doktorn i morse för mina dumma svimmingar jag haft på senaste tiden.
Har verkligen blivit en stor del av mitt liv som kommer ivägen för det jag gör.
Flertal gånger har jag känt mig snurrig när jag står med kunder och jag undrar om det brådar gott.

Dit ska jag iallafall idag.

Sen ska jag till biblioteket (kors i taket).
Lånade en bok av Anna förra veckan "Hush Hush".
En blandning mellan Vamprie Diaries och Twillight men om en fallen ängel istället.
Den är så töntig att jag är beroende av den. Dessutom är den på engelska och det känns bra att förnya det minnet också.

Hush Hush började jag läsa i förrigår och blev klar igår, så nu ska vi kolla om uppföljaren finns på bibiloteket.
Har beställt båda böckerna från CDON.com men vet inte om jag orkar vänta så länge.

Dagens outfit eller ngt.
Är mest nöjd med mitt hår som är helt naturligt.
Borde lära mig att vara nöjd med det.

Tröja H&M . Shorts Bik Bock. Halsband Fick av Johan. Armband Glitter.

1 kommentar:

  1. Du ser blond ut:) Älskar dina fina lockar? Har du uppklippt hår bdw? Funderar på att sluta klippa upp det så håret blir tjockare och ser ölängre ut.

    Va håller du på att svimma och ha dig? Du är förmodligen utarbetad. Om du inte tar det lugnt kan du sluta som jag och få värre panikångest och annat tråkigt tjafs som tvångstankar. Sjukskriv dig i en månad, vila (komma hit) och lev på soc ett tag tycker jag. Sen måste du äta tillräckligt med mat. Det var en utlösande faktor för mig. Dålig sömn + för lite mat = dåligt för kroppen och utlösande faktor för svimning. Att svimma är kroppens sätt att säga, stopp, sluta pusha mig.

    Hoppas du blir bättre snart.
    Puss!

    Puss!

    SvaraRadera