tisdag 30 augusti 2011

Lets go for a spinn!

I lördags åkte vi till v-ås för att köpa en leksak till Johan och för att hälsa på Dellgren i sin nya lägenhet.
Tydligen kom jag helt perfekt timing eftersom bara en liten stund innan hade hon suttit med hemlängtan.

27 aug 2011 20:09
Till mig från Dellgren:
Snutte älskar dig med!
Ni förstår nog inte hur glad jag blev att se er!
<3<3
Som sagt du är välkommen när du vill.

Tillbaka till Johan's leksak!
En minimoto! 
Vi gick ut och skulle fotografera lite!

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)

(klicka för bättre skärpa)
Så kul kan man ha med en mini moto.

(klicka för bättre skärpa)
Bild : Johan
Äntligen en motorcykel jag når ner på! Kanske en sån jag ska satsa att ta hoj kort på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar