tisdag 30 augusti 2011

Nothing lasts forever.

Då var sommaren över.
De långa sommar nätterna, de vackra varma dagarna, grill kvällar utan tjocktröja är över.
Inte för att jag sörjer. Jag älskar och hatar hösten.
Allt det hemskaste jag kan komma ihåg hände på hösten och allt det underbaraste också.

Bild: Jag.
Thailand 2008 och Grekland 2011.

I morgon ska jag till Therese våran älskade frisör och fixa mitt sommar barr till ett friskt och vackert höst hår. Och för er som kanske inte har råd att lägga ner massor med pengar på att klippa och färga håret.
Eller för er som älskar erat solblekta hår så har jag den perfekta hårinpackningen.

Macadamia's hårinpackning räddade mitt hår från att självdö den här sommaren och jag kan verkligen tipsa om att klicka hem den.
Man brukar höra alla dom som snackar om sammetslent hår och aldrig litat på det själv. 
Jag har verkligen ett fruktansvärt barr som behöver lika mycket uppmärksamhet och kärlek som ett barn, Den här produkten är verkligen underbar!
Så gå in på Eleven.se och klicka hem den då den är på rea just nu, och pröva själva!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar